utvecklingsamtal:)

Hej :)
Idag hade jag utvecklingsamtal, det gick faktist ganska bra. Jag ligger bra till i svenska och engelska, så kommer förmodligen få mvg nästa termin woho:D Vi kollade mitt meritvärde, och det var 205. Fast jag kunde ha gjort så mycket bättre än det, men som sagt början av förra terminen var helt seg. Hade lixom igvarning i matte och spanska, fick kämpa för att få ett g;P Men jag ska FÖRSÖKA få vg i matte, mamma sa att hon skulle hjälpa mig mycket :) Så ska kämpa som fan, imorgon börjar skolan hihi vill vara mera ledig :( Men jaja som sagt allt gick bra och min mamiita sa till och med att jag var duktig , så deså hahahha. Senare hade jag lite grejjor att göra nere på stan, fast först käkade jag och susanne. Var skithungrig, hade inte käkat frukost;P Så vi gick och åt kebab, fast susanne hade ganska bråttom. Och jag ville inte vara kvar själv och äta så jag proppade i mig maten, haha var så äckligt att äta(tacksusanne-.-). Men haha hon bjöd mig på ETT tuggumi så det löste sig ;P Aja sen gick jag till bibblan och lånade lite böcker & träffade mamma och sen ¨åkte vi hem:)
har inte hunnit tagit nå bilder idag:(
Men ska kolla om dt finns något bra på teve eller något.
Vi hööööörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0