tss..

( behövs inte läsas, ville bara skriva) Oh är jättesur nu, eller mest ledssen:( Orkar inte riktigt berätta varför men jag måste få skriva av mig lite, känner mig fett med sviken här asså.. Inte undra påatt jag är så dålig på att visa hur jag känner/visakänslor, allting slutar bara med att man blir sårad. Vad är poängen då lixom ? Du kommer aldrig fatta hur mycket jag brydde mig egentligen, du vet säkert vem du äär när du har läst detta ! Oh att du bara kan gå ifrån allt så där enkelt, varför trodde jag ens på allt du sa. Varför trodde jag att du var något speciellt, när du ändå bara beter dig som om jag inte betydde något för dig.. Allt snack om förevigt, det är bara bullshit. Förlåt, men det är sant. Varför lovar du saker, när du är beredd på att kasta bort våran vänskap över en sån dum sak. Eller den var kanske inte dum, du kanske tog illa upp.. men herregud försökte du ens :S ? Kommer väl aldrig bli som det var förut, förlåt för att jag inte heller har hållt det jag lovat.. att aldrig lämna dig även om det var det du ville. Vågar inte försöka heller :(
Men du kommer i alla fall alltid vara en del av mig, och alla minnen kommer jag alltid ha kvar. Även om det inte blev så många..
I love you and will always do !

Kommentarer
Postat av: nishte

okej..sheet kanske inte e såbra kompis me dej längre men OK? märker att du e fett lessen:S o det förtjänar inte duu, fattar att din kompis måsste vara helt underbar eftersom du bryr dej så mkt, annars skulle du inte skriva allt dt!oo dt där me några men bra minnen,
ett minne me dej e underbart för du e en underbar kompis
så om han/hon har några minnen så ska den perssonen va överlucklig.
vet hur dt e när nån man älskar bara stcker..tro mej :S

2008-01-22 @ 22:55:28
Postat av: megi

tack,yep it sucks. kommer ihåg våra minnen haha:)

2008-01-22 @ 23:05:41
URL: http://qaat.blogg.se
Postat av: niishte

hahhahahah ja dampa på alla lärare.. sp mattanten , fick damp när hon sa e du handikapp lr? ja bah ska ja dööda deeeeej HAHAAH

2008-01-22 @ 23:08:09
Postat av: megi

haha ja fyfan, kommer aldrig glömma riddarhytan heller haha

2008-01-23 @ 09:06:49
URL: http://qaat.blogg.se
Postat av: niishte

vem kmr ..hur kul som faan vi hade

2008-01-23 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0