Torsdag

Hej, hm dagen har typ inte varit nå bra. Jag skulle egentligen vakna kl halv sju för att platta mitt hår, men tryckte på snoozeknappen 20 gånger och kom upp typ halv åtta(jag sov med tofs) så fick gå med fuckt up hår hehe men aja det spellar inte någon stor roll ! Hm har inte hänt någonting roligt idag, försökt plugga till provet imorgon. Är ett väldigt viktigt prov SO. Orkar inte riktigt plugga men jag måååååste, annars får jag väl fuska som jag alltid gör (skojja, hehe). Idag hade vi idrott, typ första gången jag är där haha. Men vi hade basket och jag gav typ allt, det var ganska kul fast vi förlorade med ett mål. Efter det var jag typ helt tomatröd i ansiktet, asså jagkämpade verkligen så jag fick typ vänta i 10 min innan jag kunde sminka mig hehe :) Sen åkte jag väl hem och har bara suttit framför teven, har ej pluggat buhu ! Oh var så jävla irriterad igår över en saaaaak, nu när jag äntligen har fått ut det vet jag inte om jag ska bli mer irriterad eller glad? Jag måste alltid göra saker så komplicerat, nej det är faktist inte mitt fel eller jo kanske lite,. känner mig så fittig över en greeeej hehe.. men allså jag förstår bara inte hur folktänker(?) Nu ska jag sluta snacka här innan det blir för detaljerat, ska typ ta en glass å tycka synd om mig hehe. Eller nej jag tar glassen när 2900 hapinnes börjar. Asså fan vad irrig jag är idag, hejdå nu på riktigt !

Kommentarer
Postat av: sanna

snygg adidaströjja du harpå ditt kort, har du köpt den på stadium? var det länge sen?

2008-02-05 @ 22:16:02
URL: http://sannoliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0