torsdag

Hej !

Idag har jag inte mått så bra, vaknade igår runt fyra på natten med panik. Mådde illa och kände på mig att jag skulle kräkas vilken sekund som helst, och jag har verkligen fobi för att kräkas. Jag sväljer hellre allt, värsta känslan som finns att kräkas lixom ba sitta där och skaka över toaletten:( Men det kom ut ändå, fast jag verkligen försökte få det att sitta kvar där nere.
Aja efter den dära lilla händelsen somnade jag om vaknade och mådde lite bättre. Så jag åkte till skolan, bara för att inte missa So lektionerna. Satsar på mvg för jag fick bara G förra terminen, men det var bara för att lärarna sa att vi hade fuskat för att våra prov liknade väldigt mycket. hm(?) Det har i alla fall inget med det här att göra, hehe.
Men vi hade inga viktiga lektioner, så jag åkte hem. Hann precis hem till repriset till våra bästa år, shit vad spännande det är:D Sen somnade jag och sov jätteskönt, och nu mår jag faktist bra så ska nog åka ner till stan. Måste köpa lite saker, ska nog ta och börja klä på mig nu.
Bloggar senare, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0