sushi kl tio på kvällen?

Hejsan !

Känns som att det var jättelängesen jag bloggade, har inte mått så bra. Typ kräkits och så, men nu ska jag inte berätta om det för det är jätteäckligt hehe. Vi sitter här och kollar på Catwomen, skitbra tycker jag. Sen fick vi iden om att göra sushi hahaha så nu ska vi göra det.
PUUUUSS

mohhaah sushi var jättegott, och jag åt säkert 15 bitar. Hatade faktist sushi förut, och fyfan för wasabi eller vad det heter. Kändes som att nån hade tänt på min näsa eller nåt , haha och jag är verkligen inte rätt männsika för att ta rätt mängd av allt. Kommer ihåg en gång när jag gick in i en affär som skulle stängas, dom bjöd på sushi och så. Och jag var typ 12 bast och visste inte alls vad wasabi var. Så jag ba proppade i mig det, fyfan vad jag skämde ut mig. Hade bara lust att skrika i affären. hahaha japp det skrattar jag ganska mycket åt nu, men nu ska jag inte skriva så mycket mer. Ska chilläää vid datorn nu
Se yaaaa
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0