susannes plaace ;)!

Shaba shena hallå!:D
idag runt tolv åkte jag hem till Susanne, vi bestämmde oss för att laga lite foood. Vi letade typ i åratal, jag hade med mig mina matböcker från hemköp, fast dom var typ omöljiga-.- Men till slut så gjorde vi en enkel pastasallad med tsatsiki sås(om dt nu stavas så) usch, vad jag suger på att göra såser:(. Sen vart vi mätta och glada, då blev vi riktigt flummiga, sorry alla människor som vi störde hehe;P. Haha fast egentligen var det ju Susannes fel att jag blev så konstig, senare gick vi ut och gick till en isbana där vi började snurra och tittade upp mot himlen. Och då började vi diskutera livet efter döden, wtf(?) Nej men allvarligt vad fan händer sen?, och om man nu kommer till himmlen vad finns där? En stad med typ affärer och saker eller vadå? Vad tråkigt om man bara kommer få ruttna i jorden;P Ah men i allafall, där stog vi och snurrade runt som två idioter med klackar (jag hade det i alla fall) då säger Susanne "fan vad jag skulle vilja se dig ramla" då svarade jag " fuck you" sen vände jag mig om och föll HAHA! Tog inte så många bilder, bara på våran mat :) Men många roliga vidior gjorde vi, fast dom gick typ inte att ladda upp här :S Det är nog Susanne glad över för hon skulle ha dödat mig hehe, hon brukar ju kolla in här då&då. eller hur bääjb ?:D Aja tack för en underbar dag gumman, skrattade tills tårarna rann.

 ser det inte proffsigt ut eller vad?:D

Nu orkar jag inte sitta här och skriva nå mer, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0