skola, klänning, munkar:)

Hellow.. (varning långt inlägg)

Idag mådde jag så bra att jag kunde gå till skolan, magen krånglade inte alls:) Hade missat lite grann om SO:n, vi jobbar om typ ekonomi, budget eller något. Förstog inte så mycket, satt mest som ett frågetecken på föreläsningen :) Ska läsa på hemma, för jag satsar på mvg ! Pissväder var det ute i alla fall, ville egentligen platta mitt hår men tappade lusten när jag såg vädret.. Så jag somnade om och vaknade runt halv åtta och bara slängde på mig något och stack:)

Efter skolan tog vi bussen till stan och hängde där lite, kollade runt i lite affärer. Vilken rea det är, fanns jätte mycket grejjor för 29, 49 kr i Gina. Ska nog dit imorgon och köpa lite krims krams hihi. Aja något köpte jag i alla fall, en JÄTTE SÖT klänning från MQ för 149. Den är urgullig, inte lång och inte kort så kan nog använda den utan tights på sommaren också :)
image52 Det här är då fram
image53 och det här är bak , jag tycker nästan det är lite finare med knapparna fram:)? haha käppa mig;P Men den var jätte fin bak också, känns nästan som att jag har köpt två klänningar hehe (a)

Efter det gick vi till vårat munkställe, hm stammisar snart eller ? Allså jag och Jasmina , om någon undrar hehe;P
Blev lite udda smaker den här gången Mörkchoklad och en var med bannan och nej dem var inte såååååå goda. Föredrar fortfaranade min pecanut cola eller vad fan den än hette.

Och sen fick vi springa till bussen för att slippa stå ute och frysa rumpan av oss i en kvart;P Och där stog det någon fullgubbe som bankade på fönsterrutan till bussen å ba skrek "jävla idiot" hm, dagens gamlingar? HAHAHHA vad rolig jag är !!:D Nu ska jag vänta tills Gorgi kommer hem och sen ska vi plugga, medans ska jag glo på tv eller något ;P
Puuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0