shopping :)

Hej på er !
Idag var det rea på MQ , trallade dit och köpte lite grejjor !:) Skitsegt var det för jag fick vakna jättetidigt, kände mig jättepigg på morgonen när väckarklockan ringde. Så klagade inte så mycket, fast var helt slut i affären haha! Men jag köpte i allafall en röd klänning och en grönblå oversize tshirt med tryck. En hängselklänning har jag fortfarande inte hittat -.-! Sen hittade jag två par strumpbyxor i hm, svarta&gråa. Dom var lite så här stickade, fast när jag kom hem och provade var det typ jätte mycket öppet, vet inte riktigt hur jag ska förklara haha !Aja kom hem och käkade en liten sen frukost & somnade, sov till halv fyra. Nu ska jag sitta lite i msn, ska nog ta lite pictuurez på grejjorna. Men det får bli senare, kanske imorgon hehe!;P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0