SEG dag

Hej..

Okej, första skoldagen sög bajs. Jag var heeeelt borta, det där med att gå upp kl sju gick bra(fast jag somnade halv fem igår). Första lektionen vi hade var musik, det gick ganska bra. Gjorde typ hela uppgiftsbladen vi fick, fick även reda på att vi har prov på fredag-.- Måste plugga till det också ! Men sen tog min energi slut, jag hade inte käkat frukost tänkte att jag skulle äta skolmaten. Men då måste ju det vara nån jävla äcklig makarongryta med broccoli å champinoner. Nej tack !;P Sen tände några snorungar i sexxan på en papperskorg så vi fick sitta i våra klassrum resten av eftermiddan. Det kanske låter vanligt, sitta i vårat klassrum men jag går i kunskapsskolan, vi jobbar ju på egen hand ;P. Jag ville verkligen bara gå hem och sova, aja sen tog dagen äntligen slut och jag tog bussen hem. Gjorde VANLIGA makaroner till käk :) Usch måste fixxa mina naglar kom jag på, dom är helt slitna;P
Tror inte det kommer bli så mycket plugg idag, eftersom jag inte orkade fixxa fram papprerna i skolan. Hehe ;P
 
Ps. slänger upp en bild på mig från imorse som är så glad över att skolan har börjat., woho!    

                                              
       image23

Pusshej !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0