outfit + dagen

(inlägget är från igår, men det gick inte att ladda upp för sidan va så jääävla seg)
Hellooow..

Oj visste inte att vi skulle komma hem så här sent, jag höll på att somna på deras soffa fan. Men vi blev bjudna på jättegod mat, så det var ju ett plus;P Aja det blev inga pumps för mig, för det första hade jag inte mycket tid på mig att välja eftersom min bussbiljet höll på att gå ut;P Och min mamma ville inte betala för pumps eftersom hon tycker att jag ska köpa ett par nya vinterskor, haha mina klackar läcker igenom :( Kommer hem varje dag med skitblöta strumpor, inte kul.. Så jag gick in i dinsko men hittade inget där, ska nog åka till stan och kolla skor en dag. Men jag hittade lite andra gulliga grejjer, lägger in i ett annat inlägg haha ;P
Har tagit bild på outfit och lite bilder på mig, muahahah
enjoy ;)
image25 Röd klänning från MQ och tights från hm.
 

Kommentarer
Postat av: sanna

du är fin

2008-01-16 @ 18:06:27
Postat av: megi

tack så mycket :)

2008-01-16 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0