onsdag

Hejhopp !

Idag har det bara varit skola, gick ganska bra. Innan jag ens hann ta av mig jackan så frågade mamma om jag kunde följa med till hennes kompis, eftersom dom så gärna ville det hihi. Jag hade planerat att plugga lite , sova & kolla på tv. Så jag vägrade och följa med;p, men då blev hon jätte sur och hotade med att inte prata med mig. HAHA barnrumpa;P Eftersom det inte funkade på mig så sa hon att vi kunde kolla pumps på stan innan det, det fick mig å reagera iaf :). Aja kan inte skriva så mycket , måste plugga nu en snabbis. Ska skriva om Sveriges tidningar på svenskan (?) anywaay , sen ska ja börja fixxa mig ser helt död ut haha !
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0