oh baby let's make love tonight

Nu blir det sån dära "öndigtinlägg" så skit i och läsa om du inte är jättedesperat :D
Idag har jag bara bokstavligen ruuuttnat, hatar söndagar. Känns som att man inte kan göra något kul för man måste "vila" upp sig inför skolan och så.. Fast det kanske var bra att det blev en hemmadag idag, har jävligt tuff dag imorgon :(  Har typ bara kollat på teve idag, och har skaffat en ny favorit låt. Sexuall healing med Marvin Gaye, den är bara så myspysig:) Hm på tal om Marvin Gaye så har många sagt " han va ju bög ". Någon som vet, hehe har ingen anning faktist. Fast jag kommer ihåg en gång när jag var hosFahima läste vi att han var sexmissbrukare. Haha trevligt :)
Men SHIIIT POMFRIIITE;p nu har bröllopsfixaren börjat på kanal tre med Jennifer Lopez, som även var min idol när jag var sju :) haha gulligt gulligt. Och nu blev jag även sugen på pomme frites-.-
aja herrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0