nytt :)


 

image63   En tröja från H&M, skulle egentligen beställa en brun till shortsen men hittade en vit i affären som passade lika bra :)
image66  Klänning från H&M

image67   

Och.. örhängen från glitter och en sjal från Gina. Har aldrig tyckt jag har passat i örhängen har typ bara använt ett par pärlor i ett år snart höhö;P Men jag fastnade för dom här, så söta :) Och så satt dem inte helt fel, har inte använt örhängen på jättelänge så hålet har blivit lite mindre. Gjorde jävligt ont. Nu blev det lite mycket bilder här haha(a) Men det var allt, nu ska jag bara ta det lungt och sova om några timmar. Tror nog jag drar till skolan i alla fall.
Aja, Hejdå
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0