nyårslöften

Hej på er :)

Hoppas ni hade det kul igår, det hade verkligen inte jag ! Vill inte ens berätta varför för då kommer det koka i min hjärna !-.- Aja ska inte tänka på det, nytt år å nya tag och nya mål nu. Det här året ska bli det bästa, fyller 15 det här året också, haha !:D Har ni tänkt på nya nyårslöften då;p? Jag och George kom i alla fall på två styckna som vi ska göra TILLSAMMANS :) Den första kan jag nog inte blogga om(a) så det får stanna kvar i min lilla hjärna ! Men hoppas det blir riktigt skönt muhahahah george (a) Okej hehe, sen så ska vi tälta i skogen oxå, HAHA vilket skämt;P Ingen av oss har ett tält, och om vi skaffar fram ett så vet vi fortfarande inte hur vi ska bygga ihop det ;P hehe smarta vaa:) Men det ska bli av det har jag bestämt, fast inte i det här vädret förstås;P Kanske på sommaren:)

Men nu ska jag inviga det nya året genom att prata med G & sedan äta en lite sen&stor frukost med kusin och mammita.
Aja
puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0