MIN ÄLSKLING§ från din georgei !! :D

aja vet nt vrf ja skriver d här men ville ba få ut d :D nu ere så att de finns en person i mitt liv som betyder määstt för mig§§§ hon heter määgs (H)(H)! asså ja e 150% säker på att ja aldri kmr lämna henne för hon har ju faktiskt oxo lovat typ 10000 gånger att de e vi 2 föralltid o e får hon fan hålla sig till :D ja lever verkligen för min lilla mägs älskar henne skiiiiit mkt§<3<3<3 o röru henne jaa då smällere :D§<33 i alf här har man känt varan i nästan ett halvår :D o ja älskar henne så jävla mkt =( tänk om nån av oss dör ;(;(;( hoppas ja dör först för då slipper ja sakna henne så jävla mkt :D mägs ja har aldri älskad nån mer än dääääääääj:D men hon har ju sina dåliga sidor grrrrrrrrrrrrr, hon klär sig...aa inga kommentarer....o hennes smak för filmer e lixom...wtf? i alf d sämsta e att hon VERKAR äta med öppen mun...för aa ni vill nt veta va som hände när hon prata med mig o åt chips samtidigt...d tar vi en annan gång...ska tralla i väg da syns:D o puss pårej älskling§§<3



HAHAHHAHAHAHAAHAH tyst du !:d
sämst du är på att blogga gubben, men jag älskar dig ändå. Alltid vi, va :)? / megi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0