måndag

Hej, har precis kommit hem:)
Först var jag i skolan, var en ganska seg dag. FIck inte så mycket gjort, vi skulle tydligen åka till konstmuseumet i stan, så jag slapp ha mitt samtal;P Annars skulle jag ha fått sluta skolan halv fyra idag, men vi slutade ganska sent ändå på grund av det där besöket. Men vi fick ta oss dit på egen hand, så vi gick och köpte lite godis och det gjorde allting bättre :) haha rätt kul var det också där borta, var en jätterolig kille som berättade lite om konst och så. Han var typ en "modern konstnär" , det var inte gamla tavlor, utan roliga bilder typ och vad man får för intryck av det. Haha han var riktigt skön faktist,han berättade om då han var i en skola som låg i en förort. Dom skulle fota lite av skolmiljön som tydligen inte såg så fräsch ut ;P Han ba " och grabbarna va så kaxxiga, dom ba ey mannen vad gör du i våran skola, sen pekade dom mig i ögat" HAHAH fan vad jag dog av garv då asså:D Efter det följde jag med Jasmina ner till stan en snabbis, hon skulle köpa någon topp. Hon hittade en jättefin topp i en jättefin grön färg. Blev jäääättte gulligt ! Nog om det, idag börjar min dans, woho ! Har längtat jättemycket, dansar dancehall som kommer från afrika typ:) Men det jobbiga är att den börjar kvart över åtta och slutar kvart över nio. Och exakt då går bussen, sen kommer den igen klockan 21:45. Fyfan vad jobbigt:( 

Bild från dansen
Bäst för dig att du känner igen mig ;)





Juste jag glömde att säga en sak, han där borta berättade typ att det var farligt att skicka sms på grund av att det kommer massa strålningar. Han ba "kom ihåg att jag sa att mobiler kommer förbjudas om tio år"  shit blev lite skraj där, man kan ju få cancer av det. Okej det var allt, hehe

Kommentarer
Postat av: arne

sexig tjej med mailskylten ;)

2008-01-21 @ 21:20:36
URL: http://arne.blogg.se
Postat av: arne

sexig tjej med mailskylten ;)

2008-01-21 @ 21:20:51
URL: http://arne.blogg.se
Postat av: megi

hahah jadu;P

2008-01-21 @ 22:05:06
URL: http://qaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0