"JAG ÄR DUKTIG"

Sådär är klar med pluggandet nu, jag har letat efter fakta på det jag inte fattar på SO:n typ konsumentlagar:) handlar om att man har massor med lagar på det man köper blablabla, sen har jag även gjort svenskan. Skrev typ två sidor sen la jag av för jag fick kramp i min hand haha ! Borde egentligen fokusera mig på spanskan för jag har typ två läxor som ska vara färdiga på måndag(?) Oh har bara lust att hoppa av spanskan, lixom jag kommer ändåså bara få ett G och jag kommer knappast komma ihåg alla ord när jag blir större. Varför inte fokusera på högre betyg i dem andra ämnena, hm ska snacka med min lärare :) ! Ska nog ta och platta håret tror jag, haha G är typ pist of på mig som vaaaanligt. Ska försöka göra honom glad, börjar kännas som ett jobb nu! Allså att försöka göra honom glad haha som jag aldrig LYCKAS, allså shit grabben har humörsvängningar. Han kommer säkert läsa detta nån gång sen kommer han bli helt arg på det också fast jag får ta risken hehe( förlåt gubben, love u) :)
Aja nu ska jag sätta igång med mitt jobb-.-

määgii säger:

HEJ SÖTNOS !:)

määgii säger:

george?

määgii säger:

MEN GEORGE SVARA DÅÅÅÅÅÅ

Georgei säger:aa ja e här

määgii säger:

hehe måru braaaa(A)

Georgei säger:aa

Georgei säger:sj

määgii säger:

jodå

määgii säger:

hehe eru sur?

Georgei säger:aa men ja pallar nt bråka merej

Georgei säger:tänker nt slösa min tid pårejmäägii säger:

aha okej å vad betyder det?

Georgei säger:att ja nt tänker bråka

Georgei säger:för du gör ändå samma sak igen som gör mig sur

Georgei säger:så d e onödigt

Georgei säger:du kmr bara aldri ändra dej

määgii säger:

oho okeeeej

Georgei säger:aaa...

I give up -.- jag är inte så hemsk bli inte rädda haha ! Oh vill bara booooort, skulle kunna ge allt bara för att få åka bort typ till Jamaica med en finkille. på en vit strand bara somna där med klarblåttvatten och med hanhanhan, så jävla underbart. ärintekär
inte igen bara.. klarar inte av det. Varför måste allt vara så komplicerat, oh snap back to thaa reality !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0