hejhoppgummisnopp:)

Hejsan, idag orkade jag inte gå till skolan. Kände bara för en hemmadag hehe, så jävla kallt idag typ snö&regn samtidigt(?) Orka mer snö, i want summmmer ! Iaf hehe hade inte nå viktiga lektioner idag, bara spanskan menmen.. pluggade hemma i alla fall :) Så jag har bara haft det myspysigt framför teven med mig själv mohaha, har kollat på alla nya serier dom senaste dagarna. Gossip Girl & 2900 hapinnes har ju börjat, båda var jättebra tur att 2900 hapinnes är varje dag klockan sju. Jag trodde att det bara visades på måndagar å då har jag dans ;P Men aa språket är ju lite sjukt hahah..
Vi har precis bokat biljetter till sommaren, wohooo :) nu blir det väl att räkna dagar då
Fan vad jag längtar, har redan börjat leta kläder hihi.
Nu ska jag chilla lite vid datorn, sen blir det väl nån film på trean. Får se om den är värd å se
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0