god kväll:D

Hej bloggen :)

Okej den här veckan har varit helt tråkig, typ inget roligt har hänt och dessutom så har jag varit sjuk/magsjuk. Men som tur var stannade maten i min mage idag, tack för det:) Hm fredag idag och vad har jag gjort, typ bara suttit och ruttnat har inte varit i skolan heller. Missat jättemycket säkert, och pluggat hemma har jag inte gjort:( Jag som har prov på fredag om typ ekonomi och budget eller något.. jaja jag får ta det senare då.
Idag verkar det vara en bra film på tv, Bakom stängda dörrar på tv 3 :D woho den verkar vara bra.. Sen så ska jag försöka lära mig hur man gör egna bakgrunder, hatar den som jag har nu hehe :D
Men nu måste jag ha lite hjälp med en sak, det ser ni i nästa inlägg som jag ska börja med nu(tönt) miohaha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0