dansen:)

Haha nu är jag hemma, hm jag kom hem tidigare än vad jag trodde. Bussen kom typ direkt när jag kom fram till hållplatsen, så det var ju ganska skönt ! Men höhö hade värsta helveteresan dit, först missade jag bussen till stan (bramegi) och nästa kom typ 20:12 och dansen började kvart över ! Så där stog jag och frös som en galning i en halvtimme och väntade, sen när den kom fram till stora gatan var den ju tvungen att stanna i fem fucking minuter -.- Och jag skulle av på nästa hållplats som heter centralen, men helt plötsligt står det Mimerporten och bussen åker rakt fram istället för att svänga? Jag fick ju självklart panik och började kolla runt som en galning som om jag nyss hade hamnat i afrika! Jag gick av kollade runt sen kände jag igen mig, så jag började springa till centralen som ett freak, sprang det snabbaste jag kunde och trodde att jag skulle komma fram utan att stanna. Men oj så fel jag hade, jag fick lov att gå i snigelfart hela vägen fram-.- Sen när jag äntligen är framme i verkstan så går jag in i sal 2 där jag vanligtvis brukar ha dans, och så ser jag en kompis så jag går fram dit. Men det står en helt främmande lärare där, och jag känner inte igen någon:S Och då blev jag lite sur, för jag tycker om Linda(läraren)och jag ville inte ha någon annan. Men då märkte smarta jag att jag hade kommit fel, så jagskyndade mig därifrån och så hjälpte jättesnälla människor mig att hitta rätt:) Hehe men gud vad skönt det var att dansa då, och nu har jag låten i huvet.
tic toc like a klock girl lalalal don't stop the party don't stop the party lalala. hm undrar vad den heter? Sen fick vi dansa till duttywine och även göra steget,hehe älskar det :D Men nu tycker jag att ja har skrivit ganska mycket, så nu ska jag ringa george för han verkar inte svara på msn. Hoppas inte nån sover hehe, och så ska jag äta lite av Jasminas godis. HAHA sorry ljuuubavi
aja puuuuuuss& godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0