dans:)

Hejhopp
Idag skulle det faktist bli en bra dag, fast min mage har krånglat i två dar nu:(. Först så följde jag med Geroge till centralen, tack för en underbar dag :) Sen skulle jag möta upp Susanne och vi skulle faktist dansa, fast hon såg oss innandet sen hälsade hon inte på oss. Eller ok hon sa Hej sen gick hon-.- hon fick lite smisk på rumpan för det hihi. Anyway vi provade på lite danser, själv går jag i dancehall och det skulle Susanne prova på så jag följde med henne. Kul för hon ska börja i min grupp, men vi provade på lite olika stilar. Efter dancehall provade vi på streetjam, okej jag tyckte att det gick jättebra från början. Jag ba "wow det funkar ju" sen blev det helt konstigt haha så vi gav upp och gick därifrån. Sen dansade vi street/hiphop, fett kul! Skönaste musiken också, haha slutet var ju skönast vi fick typ hoppa upp i luften som att vi skulle dra av oss byxorna sen skulle man ha en bitchig min typ " vad gloooor du på maddafakka"? skojjjaa ! haha;P Sen skulle vi ba leka DJ, för i låten sa dem HEY DJ :) haha gryyyymt var det, vill faktist börja i det fast då måste jag sluta i dancehall:( Men jag bryr mig inte ska tjata om att få börja på en till kurs. Nu orkar jag inte sitta här, ska nog ta och kolla på tv kanske somna, sov inte alls skönt igår..

avslutar med en bild på mig och G, mig och S (fast den på mig och susanne e rätt gammal)
  

See yaaaaaaa;P

Kommentarer
Postat av: soffe

vilket land kommer din kille från dåå`?

2008-01-14 @ 17:51:48
Postat av: megi

han e inte min kille.. men libanes ;P

2008-01-14 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0