3 KAN TAGGA LÅNGT..

God morgon, eller god dag?-.-
Blev ingen skola för mig idag heller, har säkert missat jätte mycket nu :( Vi skulle ju börja med No & so den här veckan.. Aja får väl plugga arslet av mig som vaaanligt;P Hm nu måste jag fokusera mig på rubriken..
asså fan vad jag hatar tre, jag chekkar posten när jag vaknar och självklart har det kommit räkning till luren. Och ungefär så här står det:
69 kr( det är de som jag får ringa för i en månad) + 149(mobilen) OCH SEEEN.. + 61kr för alla samtal, + 47för alla sms? LIXOM HOLD UP, okej jag ringde för mer än 69 spenn men det blev fan inte 108 kr som jag ringde för efter dom där 69kronorna? Jag kollade ju typ sista dagen i månaden december och då hade jag ringt för typ 30 kr extra.. Hur fan kunde 30 kr bli 108 ? Ska fan ringa dit och klaga-.- Jag vet att ingen vill sitta och läsa om min mobilräkning men jag var bara tvungen och skriva ner det! Dom lurar ju bara folk?
Nu ska jag vänta tills våra bästa år börjar, ska kollapå Al bundy så länge. Och sen ska jag äta min kaka som jag fick i morse :D hm nyttig frukost?
ciao ,
PS: skaffa aldrig tre..



hehe det var tydligen min kusin som hade betalat något från min lur, det kostade 50 spenn;P haha det var därför det kom så mycket (a) ooopps:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0