onsdag

Hej:)

Först måste jag säga att jag hade världens läskigaste dröm igår, jag skulle sova över susanne vi vaknade prick ett på natten och så skulle vi dra ut.. Då var det en lång rad med bilar och massa män satt där i vi gick lite så sa en "Shena tjejer" vi fortsatte gå sen var det en annan som sa det igen vi bara fortsatte gå. Jag hade någon tung väska med mig som var typ full med dockor, jag kollade bak och såg att han sprang efter oss då började vi också springa men ja kom ingenvart med den där väskan så han fångade mig sen tog han oss hem och höll oss fånge med typ 20 st till. Vet ni den var så läskig att jag vaknade typ halvåtta och fick slänga på mig mjukiskläder:| haha !

Idag gick det fett med bra i plugget, Jasmina sa till och med "tror inte att vi någonsin har pluggat så här mycket" så jag är faktist ganska stolt nu. Skönt väder ute va, fast det såg ut som att det skulle bli värsta kallt imorse så jag slängde på mig ganska varma kläder.. jobbigt för sen svettas man bara ;/
Har inte så mycket mer att berätta, har stort prov om världskrigerna på fredag så min hjärna måste gå i högvarv ska nog ta och sätta mig framför böckerna nu. Börjar ju låta som att jag pluggar hela tiden nu-.- ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0