mens-susanne :(

Jahapp susanne har mensvärk.. får väl skita i dagens planer och bara softa tills dansen börjar som jag verkligen inte har lust å dra till nu! Hm hoppas G blir glad då, får snacka med mig hela dagen. Men så kanske han är lite smågrining för igår, bajs! Vad händer på valborg, jag hade planerat allting fel.. trodde ju att det var valborg på fredag och då skulle jag till fahima i sthlm men nehepp den är på onsdag asså. Äsch jag skiter i den, ska ju ändå till Sthlm på torsdan ganska tidigt på dagen. Ska nämligen sova hos gubben wohoo, har saknat han som fan och så blir det fahima på fredan som har flyttat till rinkeby. Och då blir det buuuuuus!
Klänningen för jag leta efter imorgon, hoppas verkligen den finns här i Västerås annars så vet jag inte vad jag ska ha på mig till shtlm. Kanske inte ens kan ha den för solen börjar försvinna -.- ser till och med regnskurar på fönstret!
Men aja ska kolla på seven heaven nu, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puckat!

2008-04-28 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0