gymmet

Hej, kom hem från gymmet för en timme sen.
Riktigt skönt var det, jag testade på cykelmaskin och löpbana och någon vibratorsak. Fyfan hela kroppen skakade, fick till och med ont !:( Orkade inte vara på där så mycket, var med susanne där ! Någon gång ska vi sola solarium fast det är typ jättefarligt.. Men jag är nog mest rädd för att komma ut röd som en tomat och vara röd i flera dagar? Inte så snyggt..

  

Och idag fick mitt ansikte vila från allt smink.. :)

Nej vet ni jag dör av hunger nu, fast jag försöker att inte äta efter att ja gymmat hehe. Men jag kan inte hålla mig, ska gå och fixxa lite mackor & kolla på Spårlös eller so you think you can dance och efter det DIrty sexy money. Eller var det så den hette ?;P aja puss på er

PS: SNART BÖRJAR DH IGEN WOHOOO:d:d:d

Kommentarer
Postat av: Micke

inte bara överge mig :(

2008-04-10 @ 23:55:23
Postat av: mägs

haha men jag är för ung för dig (;

2008-04-11 @ 12:00:20
URL: http://qaat.blogg.se
Postat av: Micke

haha, för att prata? vet du inte hur man pratar eller? man vet ju att du är rätt så smart iaf så jag tror vi skulle kunna prata på bra sätt om massa saker :)

2008-04-11 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0