gym imorgon..

Nu var det längessen jag bloggade.. igen! Haha har blivit så seg när det gäller att uppdatera ;P Aja men en bra sak att jag inte lagt ner helt och hållet höhö;p

Det första jag måste säga är vad fan är det för fel på klimatet? För några dagar sen kändes det som att sommaren var så nära men nu när man kollar ut genom fönstret är allting täckt av snö? Cpväder kallas det, tänk så kommer det regna hela sommaren? Skönt att jag kommer åka bort i sex veckor till 40 grader !!!!:D
Vet ni vad jag ska göra imorgon, jo gymma. Första gången för mig faktist, kan inte ritkigt föreställa mig gymma haha. Men lite väl sent nu, när fan var det jag kom på iden med gym.. typ i vintras(nyårslöfte)? 
 
Ska hoppa in i duschen nu, peace

Kommentarer
Postat av: Micke

Du bara dissade mig på pa... fan vad schysst gjort :O

2008-04-09 @ 20:18:54
Postat av: megi

ojdå:O vad hette du på pa då?

2008-04-09 @ 23:05:02
URL: http://qaat.blogg.se
Postat av: Micke

det är ju lilla Mirowa såklart... =/

2008-04-09 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0