God morgon(:

Hoppas ni sovit bra, det har jag iaf. Vaknar jättetidigt nu för tiden fattar inte riktigt varför, vaknar typ 9-10 på helgerna. Nu har jag inget att göra tills 12:50 för då börjar våra bästa år, hm måste smsa susanne också vet inte riktigt när vi ska träffas. Jag är helt pank, så ska möta mamma runt fem i stan så ska jag hitta den där klänningen, hoppas den finns här i västerås den är så fin:) Ska försöka vara i stan till klockan 8, så kommer förmodligen komma hem tio åh jobbigt har skola imorgon också -.-
Ska fortsätta på mitt reportage nu, vi hörs sötisar<3


Kommentarer
Postat av: Natta

Du är inte ensam om o vara pank.. suuuck..

2008-04-28 @ 11:47:16
URL: http://nattafattalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0