Falun

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag skrev typ längsta inlägget sen råkade trycka på något så allting försvann :(
Iaf..

Hej sötnosar:)!
Har varit i falun hela veckan så därför har jag inte kunnat blogga nåt,kom hem i fredags. Hade egentligen ingen lust att åka men man måste eftersom min konstiga skola inte har slöjd eller hk i skolan så måste dom släpa med oss till en liten tråkig stad (falun) för att ha slöjd och annat skit i en hel vecka. Men en bra sak är att jag fick reda på att jag fick mvg på soprovet och att jag fick mvg på slöjden och hk uppe i falun:) Asså, kan inte fatta attjag fick mvg på slöjden helt sjukt:O.. Men vi skulle hålla på med silversmide och gör en ring, den blev inte så dålig =)! Skulle aldrig vilja bo i falun, så litet och ruttet finns typ inget att göra, och bussen kostar 15 kr:S Och vet ni vad man måste säga för en barnbiljett, En halv helt jävla sjukt ;P Plus så har dom äckligaste kebabpizzan eller som den hette "supperkebabpizza" Dom lägger pommes på pizzan, gissa om jag fick en chock:O När man är klar med pommesen orkar man inte ens med pizzan-.- Och ja juste.. jag tror nog att jag såg sveriges hårigaste man där. Han jobbade på en pizzeria som vi skulle käka på, tog typ en halvtimme för oss att kolla på menyn för jag kunde inte slita min blick från han ! Eftersom jag inte vill ha en mans långa armhårstrån på min pizza gick vi ut därifrån ( jag skojjar inte han var verkligen hårig) Och så frågar dom "ska ni inte äta tjejer" säg mig någon som skulle vilja äta hans pizza?

Hm kommer inte på allt det roliga som hänt i veckan, det var jättebra väder där kunde gå ut i en vanlig tröja, skitskönt =) Ah juste.. jag satt och slipade min ring vid fönstret sen råkade jag tappa den mitt i taggbusken men tur nog så hittade jag den till slut hihi. Hela veckan har jag bara ätit skräpmat där borta, så imorgon blir det gymmet och plus så måste jag åka ner till stan å köpa lite. (uppträdning på dansen snart) Självklart släpar jag susanne med mig;P lägger in bilder från falun nån gång under dan.
Ha det bra, pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0