WOHO:D

ookej haha nu måste jag blogga, e sjukt överlycklig nu:D Pratade nyss med mama och vi ska beställa biljeter till semestern i sommar. Okej det är kanske lite långt dit men jag måste i alla fall få berätta det nu haha ! Ska vara två veckor i Georgien och två veckor i Turkiet. (länderna är grannländer för dem som inte visste om det, inte många som vet att Georigen ens existerar);P Men oh gud vad jag längtar :( Har massor med kusiner som jag saknar där hemma i Georgien , jag är nämligen född där haha;p. Kommer inte göra om samma misstag som jag gjorde förra sommaren, tog med mig tre par jeans och typ 10 koftor helt onödigt, för det är runt 30 grader där (på kvällarna asså). På dagen kunde vi inte ens gå ut för det var så varmt ;P.
Men fyfaaaaaaaaan vad ja längtar :D  Georgien , ignonera musiken haha;P

Kommentarer
Postat av: natiiii

HELL NO,GEORGIEN IS THE BEESSTT :D har varit där sjääälv oo d e så varmt o d e så jävla kul :) kan du georgiska lr

2008-04-01 @ 13:41:43
Postat av: megi

haha japp:) nej jag har glömt bort språket, föddes där haha

2008-04-01 @ 15:37:13
URL: http://qaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0