shenare

Har bestämt mig för att börja skriva blogg, har tänkt på det ganska länge men aldrig gjort hihi :)
men iaf Megi heter jaaag, och ja bor i västerås.. skittråkig stad enligt mig. I en blogg ska man väl bara skriva saker som man känner för right ?:D Eller kanske vad man har gjort för dan också? Anyway lär mig säkert snart (?) 
 Idag vare iaf mellandagsrea , har längtat jättemycket efter å få shoppa loss.. men köpte faktist inte så mycket. Hela dagen började jättesegt, tvingade kussen att följa med mig. väärsta morgonmänniskan , hon sa att ja skulle vara klar klockan 11 på morgonen, å nu när det är jullov så lägger jag mig sent å vaknar sent hihi;d Försökte i alla fall att somna typ halv två gick inte så bra, kunde verkligen inte sova så ja smsade plutten min men han hade redan somnat :( då fick jag lust att läsa, tog fram lite gammla böker från tiden då jag var medlem i läslussen( jag var typ 11-12  år hehe-.-). Den hette något med upptadering av hångelakuten(?) HÄHÄ ! tråkig var den iaf :d, somnade med alla lampor på. På morgonen kunde ja verkligen inte vakna fyfan ville bara sova.. vaknade typ halv elva hade en fucking halvtimme på mig.. hann inte ens käka. Aja när vi väl var i stan hade jagverkligen inte någon lust att shoppa, kändes som att ja skulle somna fan. Lite grejjer köpte jag i alla fall:D underkläder i ginatricot och en typ tunika som verkligen var jäättefin fan 69 spenn tror ja den kostade(skit mycket folk där förresten) alla knuffades, riktiga krigare-.- sen köpte jag två tröjor från vero moda, en röd kofta. Längtat jättemycket efter en sån hihi.. och en svart tunika :D lägger in lite bilder senare om detgår hihi(?) sen träffade vi mammita min, vi gick och käkade var verkligen jättehungrig :D vi käkade på sturegatans pizzeria , goda grejjer där asså. Har säkert ätit där tre gånger dne här månaden, nyttigt ? (not)
men nu ska ja gå å snacka med min gölleplöött george.. skriver mer sen det var ganska kul
puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0