outlet !

Shaba shena hallå !

Kom nyss hem , vi skulle tydligen åka till sthlm. Visste inte det, sktfina kläder var det där borta, billigt var det också.
Kommer inte riktigt ihåg vart det låg(?)Men någonstans i sthlm iaf. Köpte ett par misssixty jeans , skitschnyyyygga ! kommer nog bo i dom (:. Dom är ganska ljusa och stuprör:) paya ganska billigt för dem, 800 spenn tror jag det var. En svart väska köpte jag också, har letat efter en stor väska riktigt länge nu. Det fanns en brun väska där också, en såna som hänger lågt ner, tyckte den såg jätte fin ut, men den var lite oversize. Ska köpa en mindre här i västerås om jag hittar en sån:D Tittade på lite kläder från Filippa K, men hittade inget spec där, eller så vare bara jag som var trött. Pallade inte kolla efter kläder så mycket, gud vad skönt imorgon så kommer jag få sova ut ! Hann som vanligt inte att äta frukost idag, fan måste börja göra det. Annars så blir man typ hungrig mitt i allt handel &vad äre man ser bara man kollar åt ett håll? DONKEN :) Vi gick dit och käkade i alla fall, tog en bigmac å company. nyttigt ? yeah right. Har lovat mig själv att äta nyttigt och kanske börja gymma efter nyår :D hoppas jag kommer kunna hålla det haha? Efter att vi hade käkat så började vi åka hem, och jag tyckte det tog ganska lång tid att åka dit fan, en timme nästan. Somnade nog en stund i bilen, vaknade av att vi var i hummelsta och skulle köpa lite godis, sveriges största you know ?:) Ännu mera nyttigt hehe, kom hem och provade mina superduper fina jeans vill inte ta av mej dom(a) kanske footar senare å lägger in hihi.

En sak jag har tänkt mycket på är att jag måste börja spara pengar, har ju varit helt pank demhär månaderna. Fick iaf 1000 spenn i julklapp av min mammita ! har typ slösat trehundra på mellandagsrean, men idag payade min mami för sakerna (snällt av hon). Men jag skyller allting på min j*vla räkning från mobiltelefonen, har abonemang (tre). Bajs på tre säger jag bara, typ halva sverige har comviq lixom, och ett sms kostar nästan två spenn tror jag. Fick betala 500 förra månaden, hara bara lust att stänga av mobilen och gömma den någonstans (?) Om jag minskar mina räkningar får jag nog mera pengar, ska fixxa det :) Behövde parfymer också, min dior (jadore) har tagit slut, men kussen köpte Nina Richi och Jadore till mig:) verkligen snällt av henne. Nina Richi parfymen är jag helt galen i, luktar verkligen jättegott. Jadore har jag nästan inte ens rört, tror jag har börjat tröttna på den. 100 ml också(?) kommer ta en evighet att ta slut på den ! Sen fick jag smink från Yves Saint Lauren och Dior, snällt av henne där också:d nu måste jag bara köpa en foundation sen behöver jag inte paya mer för smink :D
Måste bara köpa en hängselklänning, trodde att jag skulle hitta en idag men gjorde inte det. Får väl leta efter en här. Någon som vet vart det finns fina? Efter att jag har hittat en sån ska jag spara det som blir över, kanske till vårmodet (?)

Nu blev det ett ganska långt inlägg, har inte något mer att säga:)
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0