nyår

Hej på er (:

Har inte skrivit nå mycket idag, hade inte mycket att berätta :)
Men nu kom det upp en sak i min hjärna höhö;P Nyår?
Jag vet ju inte ens vad jag ska göra, lixom två dagar kvar? Eller en dag kvar ska jag nog säga. Jagskulle egentligen vara i Sthlm, men så blev det inte för Fahima skulle till Norge :( Menmen vi ska festa på valborg har vi bestämt !:)
Skulle till någon fest i bby annars, här i Västerås. Måste snacka med Matilda om det, kanske inte ens blir så;P Men jag ska nog hem till Susanne om jag är i bäckby & "smyga" ut. Haha , busa kommer vi väl säkert göra? Om inget av mina två alternativ blir av så får jag väl fira resten av dan hemma med familjen + så ska vi få gäster också.
Har varit en ganska tråkig jul det här året iallfall, det var allt somjag ville få ut ^^
Ha en bra kväll
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0