gott nytt år:)

Hej:)

Snart är det ett nytt år, hoppas 08 blir mycket bättre än det här året. Inte för att detta år har varit dåligt, men det har varit ganska segt så det är skönt att det är över. Har funnits jobbiga stunder och glada, men tack alla vänner´som har gjort mitt år mycket bättre :D Ni vet själva vilka ni är så jag behöver inte nämna det här. Något som jagabsolut ska förbättra år08 är mina betyg, inte för att dem var dåliga. Men jagvet att jag skulle ha kunnatgjort mycket bättre, för skoldagarna var riktigt sega. Men det ska jag och jasmina ändra pååå:).. Och en annan sak är att jag ska hälsa på min lilla plutt george mkt oftare, det lovar jag:) Vi lärde faktist känna varandra det här året och det 'är jag väldigt glad för.
Aja det var allt för mig, ha så kul ikväll och gott nytt år.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0