gimme more ?

image1
Kan inte tiden gå lite fortare så att man kan börja använda domhär urgulliga kläderna?
Blev kär i skorna när jag såg dem, undrar när dom kommer till afärren? Vill nog prova dom och sen köpa. Vågar inte riktigt beställa? Men resten kommer jag lätt beställa, måste bara fråga mamita om lite pengar, som sagt så ska jag spara mina julpengar, har ju 300 i presentkort i hm. Men hon borde väl kunna beställa åt mig, jag har ju varit så duktig med att inte skicka sms & ringa så mycket från luren :) Såg en jättefin outfit i hm katalogen, ett par beiga shorts, och den där bruna tröjan med ett par skor (likadan som dom svarta men bara i brunt) såg jätte fräscht ut :D Har ungefär ett par likadan skor hemma, fast klacken är lite högre och dem är röda. Lite mer öppnare där framme är dom också, sitter jättefint till ett par sturprörs jeans :). Köpte dom utomlands i sommras, har ingen bild på dom som jag kan lägga in :(
That was it, puss & extrapussar till kläderna hihi
btw kläderna är från underbara HM !:)

Kommentarer
Postat av: S,

sööt klänning:)

2008-03-16 @ 00:06:54
URL: http://saraliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0