dags för fredag

Hello ! Det första jag måste säga är att jag sov otroligt skönt idag haha, förutom att telefonen ringde klockan halv nio på morgonen. Hatar verkligen den där telefonen, ingen brukar använda den precis. Men den måste ju självklart ligga i mitt rum(?) , den är precis bredvid min säng. Och när det ringer då tjuter den, den skulle passa bra till att varna folk när det e krig typ: VAKNA DET E KRIG, hatar verkligen den ska nog flytta på den snart.. Men jag lyckades i alla fall somna om, sen ringde det igen runt ett. Då vare Suzsii som ringde, blev inte så sur för det var faktist längesen man hörde från henne :) Så vi pratade på lite om vad som hade hänt senast hihi ! Sen ringde George på min mobil, haha han låter så rolig när han nyss har vaknat !:D Vi pratade till klockan halv fyra igår, roligt var det i alla fall. En sak som båda har märkt är att på dagarna så skrattar vi bara och på natten så blir vi värsta seriösa, vi snackade lite om olika saker. Är så glad att jag har dig gubben ! Aja back to the moorning, snackade iaf med George & Susanne i telefonen till klockan halv tre, sen skulle båda åka någonstans och handla kläder. Puss på dem i alla fall !:)
Så vad ska jag göra idag, fredag ju(?) Orkar inte göra något spec, ska nog dega framför teven och kolla på alla julfilmer som går. Planerar att åka till Suszaniita i helgen, jättelängesen ja träffade henne ju :(
Såg nyss hur mörkt det var ute, klockan är ju bara halv fyra? Jag orkar inte vänta till sommaren, oh vill ha det nuuuu:D tänker bara på alla fina kläder man kan ha igen, inte för att man har fula kläder nu. Men jag är galen i shorts å linnen, har kommit så mycket fint till vår också. Orkar inte vänta, varför finns vintern överhuvudtaget?
Kollade vad vi hade fått för post, gissa vad jag hittade:D VIP inbjudning till MQ rean, bara för dem som är klubbmedlem. Nu vet jag inte riktigt vilken tid det var. 07:00-10:00, visst måste dem mena på morgonen? Då får man väl gå upp jävligt tidigt, usch ! Men den tredje januari är den i alla fall:D
Nu ska jag göra ett nytt inlägg om vårkläderna muahahah

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Två helt dagsfärska tips ute på min blogg nu... kika in och se om du hittar något att "pimpa" din blogg med..=)

2007-12-28 @ 15:47:12
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0